Odzież firmowa

Chcesz wprowadzić jednolity ubiór dla swoich pracowników? Zobacz na co zwrócić uwagę, żeby Twoi pracownicy doskonale wyglądali i dobrze czuli się z zaproponowanych ubraniach. Stosując się do naszych porad możesz być pewny, że odzież firmowa będzie doskonałym sposobem na reklamę firmy i sprawi, że stanie się ona rozpoznawalna w szerszym gronie.

Ubranie dopasowane do wykonywanej pracy

Odzież firmowa powinna pasować stylem do branży, w której działa firma i jednocześnie do zadań poszczególnych pracowników. Oznacza to, że nie wszyscy muszą wyglądać identycznie, ale ich stroje powinny zachowywać jednakową kolorystykę i styl. W zależności od sytuacji wystarczyć mogą koszulki z nadrukiem, ale mogą być też potrzebne koszule, polary, kurtki, spodnie i inne elementy stroju.

Nadruk czy haft

Zamawiając odzież warto rozważyć czy wybrać nadruk z logo i nazwą firmy czy postawić na haftowane emblematy. Trzeba też przemyśleć czy zastosować duże, widoczne elementy czy dyskretne logo, które będzie bardziej eleganckie i wyrafinowane. Oczywiście wszystko zależy od biznesu, który prowadzimy. Przykładowo zakład fryzjerski może sobie pozwolić na koszulki z nadrukiem logo, a w restauracji wyglądałoby to nieelegancko i tam lepiej sprawdzi się dyskretny haft na kołnierzyku koszuli.

Jakość

Kupując odzież firmową należy zwrócić uwagę na jej jakość. Tu nie ma miejsca na półśrodki. Pracownicy muszą wyglądać w tej odzieży doskonale przez cały czas, a materiały, które blakną, nadruki, które się niszczą nie będą wyglądały estetycznie. Od pracowników nie można też oczekiwać by w szczególny sposób dbali o odzież. Dlatego musi się ona nadawać do standardowego prania i prasowania. Nie może farbować ani mocno się gnieść. Odzież firmowa musi być też wykonana z przyjaznych do noszenia materiałów, w których pracownicy nie będą się nadmiernie pocić czy odczuwać jakikolwiek dyskomfort.

Próbki produktów

Zanim zamówimy dużą ilość odzieży warto poprosić firmę, która będzie realizowała zlecenie o próbki materiałów i produktów. Sprawdźmy czy materiał jest mocny, elastyczny, czy wszystkie szwy są dobrze wykonane, jaka jest jakość nadruków bądź haftów. W końcu strój pracownika będzie zarówno jego, jak i naszą wizytówką.