Na co zwrócić uwagę kupując ubrania firmowe?

Zakup odzieży dla pracowników jest kwestią bardzo skomplikowaną i wymagającą odpowiedniego podejścia. Przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę gdzie najczęściej przebywa konkretny pracownik, jakie czynności wykonuje oraz jak często będą prane konkretne koszulki z logo. Trzeba dokładnie zastanowić się jaka tkanina sprawdzi się w konkretnych zastosowaniach. Nie zawsze warto oszczędzać decydując się na konkretne rozwiązania ponieważ zwykle tego rodzaju oszczędności nie sprawdzają się.

Jaki materiał produktu wybrać?

W większości przypadków panuje przekonanie, że odzież z nadrukiem wykonana w 100% z bawełny będzie najlepszym wyborem. Jednak nie w każdym przypadku jest to prawda. Jeżeli chodzi o wybór rozwiązań z bawełny to mają one bardzo wiele zalet. Wśród nich należy wymienić fakt, że są miękkie, oddychające oraz są miłe w dotyku. Jednak w większości przypadków koszulki wykonane z domieszką poliestru będą przez dłuższy czas w stanie zachować kształt nadany im przez producenta. Są one odporne na większą ilość prań. Dlatego też jeśli chodzi o zastosowanie ubrań z dodatkiem poliestru to sprawdzą się one w lepszy sposób w przypadku zawodów gdzie dochodzi do częstszego prania ubrań.

Gramatura

Kolejnym czynnikiem mającym wpływ na jakość koszulki na pewno będzie gramatura. Im jest ona większa tym lepsza jakość materiału użytego do wykonania koszulki. Jednak nie tylko sama gramatura jest istotna, liczy się także splot materiału oraz jakość barwienia.

Nowoczesne tkaniny

Obecnie stosowane rozwiązania o wiele lepiej są w stanie zabezpieczyć przed warunkami pogodowymi niż poprzednie rozwiązania czyli prochowce. Obecnie jednak bardzo istotną kwestia jeżeli chodzi o ubrania firmowe jest nieprzemakalność, wysoka jakość oraz zastosowanie najlepszych materiałów. Bardzo często stosuje się obecnie podklejane szwy, co naprawdę bardzo mocno poprawia właściwości ubrań oraz poprawia ich przewiewność.

Zakup odpowiednich ubrań jest na wagę złota i jest bardzo istotny dla wszystkich pracowników.